Saturday, May 31, 2014

Happy Fathers Day in Afrikaans Quotes and Wishes 2014



Happy Fathers Day in Afrikaans Quotes and Wishes: Afrikaans is a West Germanic language, spoken in South Africa and Namibia, and to a lesser extent in Botswana and Zimbabwe. Fathers Day 2014 Quotes SMS Wishes Poems in Afrikaans It is an offshoot of several Dutch dialects spoken by the mainly Dutch settlers of what is now South Africa, where it gradually began to develop independently in the course of the 18th century. So you can easily know Fathers day is celebrate all over the World. Here we share some Best Top 10 Collection of Fathers Day 2014 Quotes SMS Wishes Poems in Afrikaans , Albanian , Arabic, Spanish, Hindi, Gujarati, Armenian, chinese & other languages. So share & Express your love for your Dad Quotes in Afrikaans Language.

Fathers Day 2014 Quotes, Wishes, Poems, SMS in Afrikaans


'N dogter se eerste liefde, 
Seun se Eerste Inspirasie, 
N kind se eerste Super held, 
Almal se Eerste beste vriend is Pa. 
Gelukkige Vadersdag wil een en enigste 
My beste pa.
Fathers Day 2014 Quotes in Afrikaans

Jy is die grootste vader ooit. 
Jy het my Wat ek Wil 
En jy het my Come soos geen ander. 
Jy is altyd daar Backing my wanneer ek nodig het. 
Gelukkige Vadersdag Day To My liewe Vader, 
Ek weet nie wat ek kan doen om te Jy 
Ander as die stuur van 'n sms!
2014 Fathers Day Quotes

'N Koning, besef sy onbevoegdheid, 
Kan óf delegeer of abdikeer sy pligte. 
'N Pa kan doen nie. 
Indien slegs seuns kon die paradoks sien, 
Hulle sou die dilemma verstaan. 
Afrikaans aanhalings op Vadersdag


Jy het nog nooit waardeer almal van 
die dinge wat jou ouers gedoen het vir 
totdat jy jouself vind 
doen dieselfde dinge vir jou kinders.

Gelukkige Vadersdag 2014
Happy Fathers Day 2014